PROMOCIJSKA DARILA
Promocijska darila so že nekaj desetletij dober način oglaševanja za podjetja. Mnoga podjetja svojim strankam nudijo razna promocijska darila ob nakupu ali ob naročilu njihovih storitev. Namen obdarovanja je osvežitev in vzpostavljanje dobrih odnosov. Promocijska darila so znak spoštovanja poslovnih partnerjev in strank.
Na trgu obstaja ogromno različnih vrst promocijskih daril. Promocijska darila, fokus je seveda prepoznavni znak podjetja (logotip), kar daje podarjenemu predmetu promocijsko vrednost. Podjetje z darilom ustvari promocijo, medtem, ko so obdarjeni veseli za pozornost. Promocijska darila so idealen način, da si podjetje zagotovi kontinuirano reklamo, saj se bo obdarjenec ob vsaki uporabi promocijska darila spomnil na podjetje.
Za oglaševano podjetje je pomembno, da je darilo čim bolj opazno, torej da pritegne pozornost in ga vidi čim več ljudi. V tem pogledu prav gotovo izstopajo promocijske majice, ki so zelo opazne, poleg tega so uporabne in privlačne ter relativno poceni način oglaševanja.
Promocijska darila je potrebno izbirati previdno in premišljeno. Darilo mora biti hkrati privlačno in uporabno. Darilo, ki ga podarimo, na nek način pove, kakšno je podjetje oziroma kakšen je odnos do obdarovane osebe. Promocijska darila, pri izberi ne smemo gledati le na ceno, saj je bistvena prednost takšnih daril čustvena vez, ki se ustvari med podjetjem in obdarovancem, s tem pa darilo postane investicija in sredstvo za pridobivanje novih zadovoljnih strank, kar je seveda neprecenljivo.
Ni komentarjev:
Objavite komentar